Zemāk bildēs redzams kolektors, kuru interneta veikalos var iegādāties par 150$, vizuāli pirmajā brīdī viss šķiet ok, bet to uzstādot izrādās, ka pēc pāris tukstošiem km jāmaina blīves. Salīdzinot kolektora flančus ar oriģināldetaļu uzreiz kļūst redzams, kāpēc tā cena ir 150$
foto kreisajā pusē redzams flancis kurš bija uz kolektora
- biezums tikai 10mm,
- plakne nenoslīpēta, lai gan spīdīga
- nav kantītes uz kuras centrējas turbīnas korpuss un bīve
- nav iekšējās vītnes
- izplūdes cauruma diametra daudz lielāks par turbīnas ieejas diametru
labajā pusē redzams mūsu izgatavotais flancis
turpmākajās foto redzams pārbūves process
klients piekrita nomainīt pārplūdes vārsta un turbīnas stiprinājuma flančus
vispirms izgatavojām palīgierīci, lai saglabātu flanču stāvokli pret kolektoru
tika atdalīti esošie flanči
izgatavojam jaunus flančus un piemetinam kolektoram
rezultātā šāda pārbūve aizņēma 45 darbastundas un pārvēršot to naudas izteiksmē vajadzētu paprasīt vismaz 450Ls, un tas viss vēl nenomainot flanci, kurš stiprinās pie dzinēja galvas un ir tik pat šķībs un nekvalitatīvs kā pārējie (aptuveni 1.5 līdz 2.0 mm savērpies ar neatbilstošām caurumu vietām).
Secinājums: vienkāršāk bija izgatavot kolektoru no jauna, ko arī nākamreiz darījām.