Galvas defekta gadījumā optimālākais risinājums ir likt galvu no cita dzinēja, tā der arī no A6, A8, A4 modeļiem.
Problēmas sākas, kad lietotā detaļa ir japārbauda, tad tā ir jāizjauc, jāmazgā, jāved pārbaudīt, šeit parasti ir rinda, kā rezutātā tiek patērētas vismaz 1-2 darbadienas, jāmaksā par pārbaudi un, ja izrādās, ka šī galva ir bojāta un to ir jāatgriež pārdevējam, tad ir izdarīts daudz lieka darba un patērēts laiks.
Lai paātrinātu pārbaudi mēs izgatavojām speciālu palīgierīci tikai šā modeļa motora galvas pārbaudei,
ar šo ierīci 1 stundas laikā, neizjaucot motora galvu var konstatēt noplūdes.
Ierīci var izmantot arī ielūzušas kvēlsveces kvēlsveces izurbšanai.